گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

زیباترین روستای اردبیل را دیده اید؟

کوله‌بارتان را باید ببندید و به خان کندی بروید تا دیده‌ها، جای شنیده‌ها را بگیرد و باور کنید آنچه را که در وصف این دیار زیبا گفته‌اند!


گر گفتیم شیرین‌ترین عسل است، اگر گفتیم چشمه‌ای دارد خنک و خودجوش که چه تابستان باشد، چه زمستان، بس که سرد است، کسی قادر نیست دستش را حتی به اندازه یک دقیقه در آن نگه دارد. اگر گفتیم چشمه‌اش شفابخش است و بسیاری از بیماری‌ها را درمان می‌کند، یا اگر از درخت‌های پرمیوه‌اش تعریف کردیم و گفتیم قدمتش به دوره ناصرالدین شاه می‌رسد و کوچ‌نشین‌ها بنای اولیه‌اش را گذاشته‌اند... شما باور نکنید!

مثل این است که وقت گرسنگی، عکس غذای مورد علاقه‌تان را ببینید و بگویید سیر شدم! مثل این است که تصویر یک لیوان آب خنک را در فصل تابستان نشانتان بدهند و شما بگویید سیراب شده‌ام! مثل این است که عکس گل خوشبویی را بو کنید و بگویید مشام‌تان تازه شده است!
 
ادامه مطلب ...

معرفی هتل‌های ایران: هتل‌های سرعین

 سرعین یکی از توریستی ترین مناطق ایران است و هر ایرانی در طول عمر خود حتما چند بار از این شهر دیدن می کند و علاوه بر لذت بردن از آب و هوای دلنشین آن بخصوص در فصل تابستان زمانیکه هوا همه جا بشدت گرم است، در خنکای هوای سرعین، تنی هم به چشمه های طبیعی آبگرم سرعین میزند. از این رو هتلهای مختلفی در سرعین آماده میزبانی از مسافران است و ما هم سعی کرده ایم لیست این هتلها را بهمراه عکس و توضیحات و با امکان رزرو آنلاین، اینجا داشته باشیم.

هتل لاله سرعین
هتل لاله سرعین بعنوان بهترین هتل در شهر توریستی سرعین و تنها هتل 4 ستاره سرعین است. این هتل در بهترین نقطه شهر سرعین در دامنه های سبلان واقع شده و دارای دسترسی به مجتمع آب درمانی سبلان می باشد.
 
ادامه مطلب ...

موزه آستان قدس مشهد، گنجی به وسعت تاریخ

موزه آستان قدس در جوار بارگاه نورانی امام رضا(ع) گنجینه و رنگین کمانی تاریخی و مذهبی است که در آن از دست خط ائمه اطهار تا فرش هایی با قدمت ۲۵۰۰ سال به نمایش گذاشته شده است.

بارگاه نورانی امام رضا(ع) در مشهد، سالانه پذیرای زائران داخلی و خارجی بی شماری است که به قصد زیارت رنج سفر را چه هوایی و چه زمینی نادیده می گیرند و می آیند تا دست های خالی را پر کنند، شفا بگیرند، می آیند تا به اندازه ظرف وجودی خود لبریز از مهربانی شوند و حال خود را خوب کنند.

مجموعه بارگاه هشتمین امام شیعیان علاوه بر ایجاد فرصتی برای زیارت، کتابخانه ای کم نظیر برای محققان، فضاهایی برای نشاط کودکان و نیز جاذبه های فراوانی برای سیاحت گردشگران داخلی و خارجی نیز مهیا کرده است.
یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی این مجموعه، موزه ها و گنجینه های قدیمی و تاریخی است که آثار و نفایس مختلفی را در دل خود جای داده است.
 
ادامه مطلب ...