گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

پارک آبی دلفین در استانبول

یکی از زیباترین و مجهزترین پارکهای آبی ترکیه در تور استانبول پارک آبی دلفین است که در منطقه باغچه شهیر استانبول قرار دارد و یکی از تفریحات استانبول در تور ترکیه می باشد.

پارک آبی استانبول شهر آبی کوچکی است که در آن علاوه بر استخر های مختلف از جمله استخر مواج، استخر المپیک و استخر بچه ها و سرسره ها و تونل های آبی مرتفع ، دلفین زیبایی به نام یونس نیز نگهداری می شود که نمایش ارائه میدهد و شما می توانید به همراه خانواده لحظات شادی را در پارک دلفین استانبول سپری کنید.

استانبول داری 2 پارک آبی اکوا میباشد که بعنوان تفریحات ایتانبول و دیدنی های استانبول بشمار میرود . یکی پارک آبی اکوا دلفین استانبول که در اون علاوه بر سرسره و استخر , نمایش دلفین هم دارند و دیگری پارک آبی اکوا مارین استانبول  که تمام تفریحات آبی در ان موجوده و میتونید استفاده کنید

پارک آبی دلفین دراستانبول شامل انواع دستگاههای متنوع نمایش دلفینها و استخر با موج مصنوعی با منوی همبرگر،سیب زمینی سرخ کرده است.علاقمندان به این گونه تفریحات در تور استانبول می توانند هر روز ساعت 14:00 به تماشای حرکات زیبای دلفین بنشینند.11 دلفین ،3 فک و 4 کوسه در حوضچه های این پارک به چشم می خورد و ماهی ها در حوض آکواریوم بزرگ این مجموعه وجود دارند.

تور ترکیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.